مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 13:472022-06-10سياسي

روش های قدیمی تولید را کنار بگذاریم/در مقابل بودجه از دستگاه ها عملکرد بخواهیم


در عرصه کشاورزی و دامداری نباید همچنان با تکیه بر روش های قدیمی اقدام کنیم بلکه باید از ظرفیت دانش بنیان ها استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به سیره اهل بیت عصمت و طهارت به خصوص سیره زندگی امام رضا علیه السلام گفت: باید این سیره را یاد گرفت و پس از یادگیری معارف اهل بیت آن را به دیگران نیز یاد دهیم و چنین است که سیره اهل بیت در جامعه گسترش پیدا کرده و مشکلات کمتر می شود.

وی در خصوص ابعاد شخصیتی امام رضا علیه السلام گفت: عالم آل محمد و شخصیت بزرگ است و لازم است که در همه مراحل زندگی خود از سیره شخصیتی آن حضرت استفاده کنیم.

امام جمعه موقت یاسوج به فیلم موهن عنکبوت مقدس در جشنواره کن فرانسه اشاره کرد و گفت: در آن جشنواره به وجود نازنین حضرت رضا علیه السلام توهین شده بود و عده ای افراد معلوم الحال در آن جشنواره تجلیل شدند که مورد نفرت مردم قرار گرفتند و میزان محبت مردم و شیعیان به این امام بزرگوار افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه امام رضا علیه السلام در بین ایرانیان و همه شیعیان جهان دارای جایگاه رفیع و باعظمتی است گفت: مردم ایران اسلامی در همه ادوار و زمان ها ارادت خود را به این امام بزرگوار نشان دادند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های قدیمی تولید را کنار بگذاریم/در مقابل بودجه از دستگاه ها عملکرد بخواهیم

روش های قدیمی تولید را کنار بگذاریم/در مقابل بودجه از دستگاه ها عملکرد بخواهیم