مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 12:122022-06-10سياسي

رییسی درباره قطعنامه آژانس؛ یک قدم عقب نمی نشینیم


دشمن نمی خواهد کشور به صنعت هسته ای و صنایع پیشرفته نظامی ،خودروسازی و لوازم زندگی دست یابد اما ما از دانش برتر برخوردار هستیم و در جنگ اراده ها پیروز می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در سفر استانی به چهارمحال و بختیاری در جمع اقشار مردم این استان افزود: شما مگر چند قطعنامه در مجامع بین المللی با نفود سیاسی خود وضع کردند اما مگر موثر واقع شد؟ مگر در مساله فلسطین قرارداد کمپ دیوید، شرم الشیخ و اسلو را با تطمیع برخی عرب های خودباخته بر سر یک میز نشستند اما مگر توانستند کاری از پیش ببرند و این در حالی است که ابتکار عمل در دست مجاهدان فلسطینی در میدان است.

وی در خطاب به کشورهای غربی تصریح کرد: تصور کردید با تحریم ما متوقف می شویم اما ما متوقف نمی شویم و کشور متوقف نمی شود و کشور در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی و گردشگری پیشرفت می کند چرا که هرگز سفره مردم و اقتصاد کشور را منتظر به اخم و لبخند بیگانگان نخواهیم گذاشت.

رییسی همچنین در خطاب به مردم چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دختران و پسران شهرکردی شما مردمان با بصیرت و فهیمی هستید و مطمئن باشید آنچه در دوران انتخابات وعده دادم تمام هم و غم خود را بر تحقق آن قرار داده و دولت صادق الوعد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی درباره قطعنامه آژانس؛ یک قدم عقب نمی نشینیم

رییسی درباره قطعنامه آژانس؛ یک قدم عقب نمی نشینیم