مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 11:222022-06-10اقتصادي

افزایش 130 درصدی بودجه محرومیت زدایی استان قزوین


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: امسال 175 میلیارد تومان بودجه برای محرومیت زدایی استان قزوین اختصاص یافته است.

- فاطمه محمدبیگی در گفت وگو با خبرنگار فارس از قزوین اظهار کرد: یکی از منابع بودجه محرومیت زدایی در کشور بودجه های دو سوم از سه درصد منابع نفت و گاز است که معمولا بین استان های محروم توزیع می شود.

وی عنوان کرد: با تمهیداتی که در مجمع نمایندگان و فراکسیون مناطق محروم در مجلس انجام دادیم و نامه نگاری هایی با شاخصه مناطق محروم استان داشتیم، با مساعدت مسولان استانی موفق شدیم بودجه ای بیش از یکصد میلیارد تومان از محل سه درصد نفت و گاز برای محرومیت زدایی استان به 75 میلیارد تومان قبلی اضافه کنیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس تصریح کرد: امسال 175 میلیارد تومان بودجه برای محرومیت زدایی استان قزوین اختصاص یافته که افزایش 130 درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.

محمدبیگی گفت: این بودجه رقم خوبی است که می تواند برای مناطق صعب العبور و روستاهای مستعد خدمت در حوزه زیر ساخت هایی مانند آب شرب و راه روستایی هزینه شود.

وی خاطرنشان کرد: در جلساتی که با هیئت رییسه مجلس و کمیته بودجه و محاسبات داشتیم، اثبات کردیم لیست مناطق محروم استان ها باید بازنگری شود و استان هایی مانند قزوین که ظاهر پیشرفته ای دارند اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 130 درصدی بودجه محرومیت زدایی استان قزوین

افزایش 130 درصدی بودجه محرومیت زدایی استان قزوین