مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 10:222022-06-10فرهنگي

فیلم «زندگی در میان واژگان» در پاسداشت دکتر محمد معین


در مجموعه «چونان سرو» آقای مصطفی رزاق کریمی سه فیلم را به من برای کارگردانی پیشنهاد دادند و فرصت پژوهشی خوبی برای بنده فراهم کردند.

- شهپرراد، گفت: در مجموعه چونان سرو آقای مصطفی رزاق کریمی سه فیلم را به من برای کارگردانی پیشنهاد دادند و فرصت پژوهشی خوبی برای بنده فراهم کردند.

سه فیلمی که در کنار هم دوران یکصد ساله تاریخ ایران را شامل و هرکدام مکمل دیگری شد.

یعنی فیلم های علامه محمد قزوینی، دکتر محمد معین و دکتر سید جعفر شهیدی.

مستند زندگی در میان واژگان در پاسداشت دکتر محمد معین استاد برجسته زبان و ادبیات فارسی و مولف فرهنگ فارسی معین یکشنبه بیست و دوم خردادماه 1401 ساعت21:00و تکرار آن در روزهای دوشنبه بیست و سوم خرداد ساعت10:00، پنجشنبه بیست و ششم خرداد ساعت 19:30 و جمعه بیست و هفتم خرداد ساعت 12:00از قاب شبکه مستند سیما پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، این مستند پنجمین فیلم از مجموعه ده قسمتی مستندهای چونان سرو است که به سفارش شبکه مستند سیما و با تهیه کنندگی مصطفی رزاق کریمی از این شبکه تلویزیونی نمایش داده می شود.

دراین مستند پرتره استادان برجسته ای چون مهدی محقق چهره ماندگار زبان و ادب فارسی، حسن انوری استاد زبان و ادبیات فارسی، عبدالله انوار استاد ریاضیات، فلسفه و منطق، امیربانو کریمی چهره ماندگار ادبیات فارسی، توفیق سبحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم «زندگی در میان واژگان» در پاسداشت دکتر محمد معین

فیلم «زندگی در میان واژگان» در پاسداشت دکتر محمد معین