مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 10:022022-06-10اقتصادي

منتقد نرخ بیکاری همدان هستیم/ اعلام آمار به عهده سازمان مدیریت است نه اداره کار


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه نرخ بیکاری استان طبق اعلام مرکز ملی آمار قابل نقد است گفت: اعلام نرخ بیکاری به عهده اداره تعاون، - یوسف شعبانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه مرجع اعلام نرخ بیکاری استان مرکز آمار است که به صورت فصلی سالی چهار نوبت گزارش هایی در این زمینه ارائه می دهد اظهار کرد: ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچگونه دخالتی در تهیه و گزارش این نرخ ندارند.

وی با بیان اینکه مرکز آمار به طور ویژه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارتباط دارد و فعالیت هایی در خصوص اعلام نرخ بیکاری و سایر زمینه ها دارند گفت: مرکز آمار هر سه ماه یک بار آماری را از نرخ بیکاری و اشتغال ارائه می دهد که البته هنوز آماری از امسال ارائه نشده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه اعلام نرخ بیکاری به عهده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست و اگر مدیران قبلی اعلام کرده اند در چارچوب وظایف آنها نبوده است افزود: طبق گزارش مرکز ملی آمار کشور نرخ بیکاری استان همدان در زمستان سال 1400، 8.

5 و متوسط آمار این سال 7.

1 اعلام شده است.

وی در خصوص صحبت های اخیر استاندار و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نسبت به نرخ بیکاری استان گفت: به استناد نیازهای موجود در بازار و تعداد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتقد نرخ بیکاری همدان هستیم/ اعلام آمار به عهده سازمان مدیریت است نه اداره کار

منتقد نرخ بیکاری همدان هستیم/ اعلام آمار به عهده سازمان مدیریت است نه اداره کار