مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 08:422022-06-10سياسي

آرامی: دولت مردمی به ارتقای کیفیت زندگی ساکنان قشم توجه ویژه ای دارد


نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث پروژه های زیرساختی با هدف بهبود خدمات رسانی به مردم و گردشگران جزیره قشم از مهمترین موضوعاتی است که در دولت مردمی به آن توجه ویژه ای شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، منصور آرامی در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: نمایندگان مجلس با حمایت از فعالیت های توسعه ای جزیره، نقش خود را در موفقیت و به نتیجه رسیدن فعالیت های مختلف با هدف ایجاد اشتغال پایدار و تقویت بنیه اقتصادی مردم ایفا می کنند.

وی ادامه داد: در دوره جدید و در دولت مردمی برنامه های مطلوبی با هدف توسعه و بهبود شرایط زندگی پیش بینی شده که امیدواریم در آینده نزدیک با اجرایی شدن آن ها شاهد افزایش امید و رونق وضعیت اقتصادی در منطقه باشیم.

نماینده بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت ها و اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم که موجب افزایش رضایتمندی مردم شود، مورد حمایت نمایندگان است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این دیدار گفت: جزیره قشم در مسیر توسعه متوازن و پایدار قرار گرفته و با تمام توان در مسیر خدمت رسانی و بهبود زیرساخت ها به تلاش خود ادامه می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامی: دولت مردمی به ارتقای کیفیت زندگی ساکنان قشم توجه ویژه ای دارد

آرامی: دولت مردمی به ارتقای کیفیت زندگی ساکنان قشم توجه ویژه ای دارد