مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 05:072022-06-10بين الملل

تروییکای اروپایی: آماده احیای برجام هستیم


ما از ایران می خواهیم اجرای پروتکل الحاقی و تمامی تدابیر نظارتی و راستی آزمایی مرتبط با برجام را از سر بگیرد، به تنش زایی هسته ای پایان دهد و فوراً توافقی را که برای احیای برجام بر روی میز است به نتیجه برساند.

- ما از ایران می خواهیم اجرای پروتکل الحاقی و تمامی تدابیر نظارتی و راستی آزمایی مرتبط با برجام را از سر بگیرد، به تنش زایی هسته ای پایان دهد و فوراً توافقی را که برای احیای برجام بر روی میز است به نتیجه برساند.

عصر ایران- سه کشور اروپایی، بامداد جمعه (20 خرداد/ 10 ژوییه) بیانیه جدیدی درباره تحولات پیرامون برنامه هسته ای ایران و خاموش کردن 27 دوربین نظارتی آژانس بین المللی انرژی در تاسیسات هسته ای را با اطلاع به گروسی رییس آژانس، در دستور کار قرار داد.

تنها ساعاتی پس از آغاز اجرای این اقدامات، سه کشور اروپایی طرف برجام با انتشار بیانیه ای از جمهوری اسلامی خواستند تا با متوقف کردن این اقدامات به میز مذاکره برگردد.

دولت های سه کشور اروپایی، در این بیانیه گفته اند: ما- دولت های فرانسه، آلمان و پادشاهی متحده- از آوریل 2021 به همراه سایر طرف های برجام و ایالات متحده آمریکا با حسن نیت، به صورت فشرده با ایران برای احیای برجام مذاکره کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروییکای اروپایی: آماده احیای برجام هستیم

تروییکای اروپایی: آماده احیای برجام هستیم