مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 21:122022-06-09ورزشي

حضور 3 کشتی گیر قمی در مسابقات جهانی ایتالیا


تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران روز گذشته در حالی ایران را به مقصد ایتالیا برای حضور در مسابقات جهانی ساساری ایتالیا ترک کرد که 3 کشتی گیر و یک مربی قمی تیم ملی کشورمان را در این مسابقات یاری می کنند.

- هادی علیایی رییس هیئت کشتی قم در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اعزام فرنگی کاران قمی به مسابقات جهانی بیان کرد: روز گذشته تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران برای حضور در جام ساساری ایتالیا کشورمان را به محل برگزاری مسابقات ترک کرد، به لطف خدا و تلاش ورزشکاران مستعد استان مهدی جواهری در وزن 60کیلوگرم، امیر عبدی در وزن 72 کیلوگرم و شاهرخ میکاییلی در وزن 130 کیلوگرم پرچم داران قم در تیم ملی کشتی آزاد جوانان هستند.

وی افزود: امیدواریم این 3 کشتی گیر فرنگی کار نیز مانند علی رضا نجاتی مرد طلایی کشتی قم که چند روز پیش توانست به مدال طلا دست پیدا کند، بتوانند مقام خوبی را برای ایران کسب کرده و برای شهرمان نیز افتخار آفرین باشند، تلاش کشتی گیرانمان در این چند سال ستودنی بوده که باعث شده در مسابقات و اردوی های مختلف پای ثابت ترکیب تیم ملی ایران باشند.

وی ادامه داد: به علاوه این 3 کشتی گیر، مهدی علیزاده پورنیا مربی سازنده کشتی فرنگی استان قم که حضور در کادر مربیان تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای ایران در رقابت های جهانی سال گذشته در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 3 کشتی گیر قمی در مسابقات جهانی ایتالیا

حضور 3 کشتی گیر قمی در مسابقات جهانی ایتالیا