مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 20:072022-06-09ورزشي

یادواره 476 شهید ورزشکار کرمانی؛ این پهلوانان جان شان را پای مرام شان گذاشتند


467 شهید ورزشکار استان کرمان پهلوانانی هستند که جان شان را پای مرام و مردانگی برای ناموس و خاک شان نثار کردند.

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: دومین یادواره شهدای ورزشکار استان کرمان در حالی عصر امروز برگزار شد که یادآوری کند 467 شهید ورزشکار کرمانی پهلوانانی بودند که جان شان را پای مرام شان فدا کردند تا از ناموس و خاک شان دفاع کنند.

در حاشیه یادواره شهدای ورزشکار پای سخنان عباس کاربخش برادر شهید ورزشکار حسن کاربخش نشستم، وی اظهار داشت: رشته ورزشی برادرم فوتبال بود و در تیم منتخب شهرستان راور حضور داشت و پای شهید کاربخش از 16 سالگی به جبهه باز شد و از سال 63 در جبهه بود تا سال 67 که در شلمچه به شهادت رسید.

وقتی از برادر شهید کاربخش می خواهم تا یک خاطره ورزشی از شهید عزیز تعریف کند، ناگهان لبخندی شیرین بر روی لبش نشست، فکرش می رود به سال های خیلی دور آن وقت ها که هنوز بازار جبهه و جنگ داغ بود، وی ابراز داشت: مسابقات بخشی بین راور و ماهان بود، بچه ها از جبهه به مرخصی آمده بودند، برادر شهیدم در این مسابقه 4 گل زد و بازی 4 بر صفر به نفع تیم راور تمام شد و قهرمان بخش های استان شدیم.

  کاربخش با اشاره به اینکه ما چهار برادر بودیم، هر چهار نفر ما هم ورزشکار بودیم و هم به جبهه می رفتیم، اضافه کرد: پدر و مادرم به رحت خدا رفته اند، آنها هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 476 شهید ورزشکار کرمانی؛ این پهلوانان جان شان را پای مرام شان گذاشتند

یادواره 476 شهید ورزشکار کرمانی؛ این پهلوانان جان شان را پای مرام شان گذاشتند