مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 17:222022-06-09حوادث

کشف باند بزرگ ترانزیت مواد مخدر در دماوند


از این باند مواد مخدر، 200 کیلوگرم هرویین وارداتی به ارزش 20 میلیارد تومان کشف و دو دستگاه خودروی سمند با موتور زانتیا و یک دستگاه پراید که برای شناسایی مسیر محموله استفاده می شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند تهران از دستگیری باند محموله ترانزیتی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر، 200 کیلوگرم هرویین کشف شد.

محمدتقی تقی زاده در این خصوص به خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با مواد مخدر و با رصد اطلاعاتی انجام شده، شب گذشته یک باند محموله تزانزیتی در یک عملیات ویژه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و با همکاری پلیس دماوند شناسایی و منهدم شد.

وی گفت: در این راستا، از این باند مواد مخدر، 200 کیلوگرم هرویین وارداتی به ارزش 20 میلیارد تومان کشف و دو دستگاه خودروی سمند با موتور زانتیا و یک دستگاه پراید که برای شناسایی مسیر محموله استفاده می شد، توقیف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند ادامه داد: همچنین با حضور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دماوند در پلیس مواد مخدر، تاکنون برای پنج متهم این پرونده قرار بازداشت موقت صادر شده است و تحقیقات همچنان برای تکمیل پرونده ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف باند بزرگ ترانزیت مواد مخدر در دماوند

کشف باند بزرگ ترانزیت مواد مخدر در دماوند