مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 17:022022-06-09سياسي

آغاز به کار نمایشگاه «اسناد جنایات منافقین» در سوئد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو از بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، این نمایشگاه که شامل بخشی از تصاویر، اسناد و اطلاعات درباره جنایات تروریستی و خشونت بار گروهک منافقین علیه مردم ایران است، - نمایشگاهی از اطلاعات و اسناد مربوط به جنایات گروهک تروریستی منافقین علیه ملت ایران، به همت بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) از امروز در مقابل دادگاه استکهلم آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو از بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، این نمایشگاه که شامل بخشی از تصاویر، اسناد و اطلاعات درباره جنایات تروریستی و خشونت بار گروهک منافقین علیه مردم ایران است، در قالب پوستر و بَنر از امروز پنجشنبه 19 خرداد به مدت 2 روز در مقابل دادگاه استکهلم در کشور سوئد برپاست.

این نمایشگاه در مقابل ساختمان دادگاهی برگزار می شود که مدتی قبل در جریان محاکمه حمید نوری شهروند ایرانی، اعضای گروهک تروریستی منافقین توسط دستگاه قضایی سوئد در جایگاه شاکی و شاهد قرار گرفته بودند.

این رفتار غیرمتعارف، با اعتراضات مکرر خانواده قربانیان ترور ایران مواجه شد و آن ها در مکاتبات خود با مقامات سیاسی و قضایی سوئد و در دیدار با سفیر این کشور در تهران، نسبت به دعوت دادگاه از تروریست ها برای ادای شکایت و شهادت اعتراض کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نمایشگاه «اسناد جنایات منافقین» در سوئد

آغاز به کار نمایشگاه «اسناد جنایات منافقین» در سوئد