مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 16:372022-06-09فرهنگي

برگزاری جشنواره ملی استارت آپ های گردشگری و صنایع دستی در رفسنجان


معاون هنری شهرداری رفسنجان ضمن تشریح برنامه های مدیریت شهری در هفته صنایع دستی، از برگزاری آیین کلنگ زنی بوستان گردشگری و جشنواره ملی استارت آپ های گردشگری و صنایع دستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، سید محسن سجادی اظهار کرد: به مناسبت هفته صنایع دستی برنامه های مختلفی از جمله کلنگ زنی بوستان گردشگری و صنایع دستی، رونمایی از پوستر جشنواره ملی استارت آپ های گردشگری و صنایع دستی، افتتاح کارگاه فرش توسط شهرداری رفسنجان برگزار می شود.

وی در تشریح جزییات این برنامه ها، گفت: برگزاری کارگاه 6 ساعته آینده پژوهی صنایع دستی در هزاره سوم با تدریس استاد نصرالله تسلیمی در فرهنگسرای رسانه در نوبت صبح و عصر و افتتاح نمایشگاه پته کهن و فرش موژان در فرهنگسرای جوان از برنامه های اولین روز هفته صنایع دستی و گردشگری است.

سجادی بیان کرد: بازدید از کارگاه های صنایع دستی مس و برپایی کارگاه شیوه های خلاقانه تولید، بازاریابی و فروش آثار قلمزنی مس با تدریس استاد مهران رضاپور در فرهنگسرای رسانه از دیگر برنامه های شهرداری در دومین روز هفته صنایع دستی و گردشگری است.

معاون هنری شهرداری رفسنجان ادامه داد: در سومین روز هفته نیز شهرداری رفسنجان میزبان مسئولین روابط عمومی ادارات و عموم شهروندان برای بازدید از کارگاه های صنایع دستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ملی استارت آپ های گردشگری و صنایع دستی در رفسنجان

برگزاری جشنواره ملی استارت آپ های گردشگری و صنایع دستی در رفسنجان