مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 15:372022-06-09حوادث

شناسایی هشت جسد از پیکرهای قربانیان قطار مشهد-یزد+ اعلام اسامی


مدیرکل پزشکی قانونی یزد با بیان این که تمام اجساد قربانیان حادثه قطار مشهد- یزد به این استان منتقل شدند، گفت: مشخصات هشت جسد از این حادثه شناسایی و به خانواده آنها اعلام شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، نقل از پایگاه اطلاع رسانی پزشکی قانونی استان، فریبرز آیتی با اشاره به اهمیت انتقال اجساد حادثه قطار مشهد- یزد، اظهار کرد: از ساعت 9 شب گذشته که پیکرهای قربانیان این حادثه به پزشکی قانونی یزد منتقل شد 20 نفر از همکاران بدون وقفه مشغول کار در تالار تشریح هستند و تا این لحظه پیکر هشت نفر از این عزیزان شناسایی و تعیین هویت شدند.

وی افزود: با توجه به این که برخی از اجساد با روش های معمول قابل شناسایی نیستند انجام فرایند تعیین هویت به انجام آزمایش ژنتیک منوط شد که تا این لحظه ضمن اخذ نمونه از پیکر پنج متوفای تعیین هویت نشده، از بستگان سه تن از این عزیزان برای تطابق ژنتیکی نمونه DNA اخذ شده است.

آیتی با بیان این که کار اخذ نمونه ژنتیک از بازماندگان دو پیکر دیگر به مجرد مراجعه این عزیزان انجام می شود، گفت: اجساد شناسایی شده با دستور مقام قضایی برای خاکسپاری به خانواده های گرامیشان تحویل داده می شود و سایر موارد نیز بعد از اعلام نتایج آزمایش ژنتیک و احراز هویت طی روزهای آتی تحویل بستگان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی هشت جسد از پیکرهای قربانیان قطار مشهد-یزد+ اعلام اسامی

شناسایی هشت جسد از پیکرهای قربانیان قطار مشهد-یزد+ اعلام اسامی