مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 14:222022-06-09سياسي

استان قم از 192 پروژه عمرانی در عتبات عالیات عراق پشتیبانی می کند


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم گفت: ستاد کشوری بازسازی عتبات عالیات 192 پروژه عمرانی در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین، سامرا، کوفه و دیگر شهرهای عراق انجام داده است که استان قم در تمامی این 192 پروژه به عنوان استان پشتیبان فعالیت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، نشست اعضای هیأت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم روز گذشته با حضور آیت الله سید محمد سعیدی رییس هیأت امنای این ستاد، رضا حافظی رییس این ستاد، محمدتقی شاهچراغی عضو هیأت امنای این ستاد و جمعی دیگر از از اعضای هیأت امنا در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

رضا حافظی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم در این دیدار با اشاره به تشکیل هیأت امنای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در استان قم متشکل از استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش و امام جمعه قم گفت: ستاد بازسازی به تدبیر مقام معظم رهبری و با پیگیری و مدیریت سردار سلیمانی از سال 1382 تشکیل شد و تا کنون به فعالیت خود ادامه داده است.

وی افزود: در ابتدا هدف این ستاد فقط بازسازی عتبات عالیات و اماکن مقدس ائمه طاهرین بود ولی در ادامه در کنار بازسازی ها اهدافی از جمله ترویج آرمان های انقلاب اسلامی، تقویت وحدت بین مردم ایران و عراق و همه شیعیان جهان و دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان قم از 192 پروژه عمرانی در عتبات عالیات عراق پشتیبانی می کند

استان قم از 192 پروژه عمرانی در عتبات عالیات عراق پشتیبانی می کند