مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 14:122022-06-09حوادث

پلیس مجال قدرت نمایی به اراذل نداد/ دستگیری هانی کرده و نوچه هایش!


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 5 شرور خبرداد که با سلاح سرد قصد قدرت نمایی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ جلیل موقوفه ای با اعلام خبر دستگیری 5 نفر از اراذل و اوباش اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور شرور به نام شرق تهران به همراه چند نفردیگر از ارذل و اوباش در محله نبرد تهران و قصد ایجاد درگیری و اخلال در نظم و امنیت محل موضوع در دستور کار عملیات کلانتری 132 نبرد قرار گرفته و سریعا به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از حضور در محل متهمان را همراه با سلاح سرد در یکی از کوچه های محله نبرد مشاهده کردند افزود: با هماهنگی و اجرای طرح مهار و یک عملیات منسجم پلیسی شرور سابقه دار شرق تهران به همراه 4 نفر دیگر از اراذل و اوباش سابقه دار قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.

رییس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی و پی جویی های انتظامی به علت حضور متهمان برای اقدامی تلافی جویانه و درگیری با دو نفر از ساکنین آن محل پی بردند و دو نفر از شکات در کلانتری حاضر و اعلام شکایت کردند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه اخلال در نظم و امنیت کشور و شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد شد خاطر نشان کرد: متهمان و پرونده متشکله به مرجع قضایی معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس مجال قدرت نمایی به اراذل نداد/ دستگیری هانی کرده و نوچه هایش!

پلیس مجال قدرت نمایی به اراذل نداد/ دستگیری هانی کرده و نوچه هایش!