مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 13:372022-06-09سياسي

رییس جمهور از کشتارگاه صنعتی جونقان بازدید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، آیت الله سید ابراهیم رییسی در جریان سفر خود به چهارمحال و بختیاری از کشتارگاه جونقان بازدید کرد.

یادآور می شود، این پروژه در زمینی با مساحت 862 مترمربع و زیربنای 23 هزار مترمربع از سال 1368 شروع و در سال 1381 تحویل داده شد.

آب کشتارگاه از چاهی به عمق 80 متر با قطر لوله 12 اینچ با ظرفیت بهره برداری 10 لیتر در ثانیه تأمین شد.

 بعد از چهار بار برگزاری مزایده و عدم فروش این کشتارگاه در تاریخ 12 اردیبهشت ماه سال 97 توسط سازمان خصوصی سازی به مزایده گذاشته و تنها شرکت کننده در مزایده یعنی شرکت یاران جنوب کوشک با قیمت 159 میلیارد ریال برنده مزایده شد.

در تاریخ یکم مهرماه 97 با حضور نماینده سازمان خصوصی سازی و نمایندگان شرکت پشتیبانی امور دام کشور تحویل خریدار شد و در یکم مرداد سال گذشته قرارداد واگذاری توسط مرجع قضایی ابطال شد.

18 اسفندماه سال گذشته کشتارگاه تحویل شرکت پشتیبانی امور دام شد و از تاریخ یکم اسفند همان سال کلیه هزینه های متعلقه از جمله حقوق کارگران به عهده شرکت پشتیبانی گذاشته شد.

در زمان تحویل این واحد تعداد 47 نفر نیروی انسانی تحویل شرکت پشتیبانی امور دام شد که در حال حاضر نیز کلیه نیروها به صورت شرکتی تحت امر پیمانکار طرف قرارداد مشغول کار می باشند و مدیریت آن در حال حاضر بر عهده یکی از نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور از کشتارگاه صنعتی جونقان بازدید کرد

رییس جمهور از کشتارگاه صنعتی جونقان بازدید کرد