مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 12:522022-06-09اقتصادي

آبرسانی با تانکر در 50 روستای همدان


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: 50 روستای دارای تنش آبی همدان به صورت ثابت با تانکر آبرسانی می شود و 35 روستا آبرسانی موردی با تانکر دارند.

- حمیدرضا نیکداد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه کاهش بارندگی علاوه بر شهرها در روستاها نیز تنش آبی را منجر شده است اظهار کرد: در سال آبی جاری، روند بارش ها نسبت به سال های گذشته در کل کشور با کاهش چشمگیری مواجه بوده و متأسفانه شهر همدان از نظر افت بارش ها جزو پنج شهر کم بارش کشور گزارش شده است.

وی در خصوص روستاهای دارای تنش آبی عنوان کرد: در استان همدان 50 روستای دارای تنش آبی هستند که به صورت ثابت با تانکر آبرسانی می شود و  شناسایی شده و حدود 35 روستا آبرسانی موردی با تانکر دارند.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه شهرستان فامنین، ملایر و همدان دارای بیشترین روستاهای پرتنش آبی هستند گفت: این روستاها منابع آبی ندارند و با تانکر آبرسانی می شوند.

وی با بیان اینکه برای آبرسانی به تک تک روستاها برنامه ریزی لازم صورت گرفته است خاطرنشان کرد: در قالب جهاد آبرسانی خط انتقال، مخزن و منبع آبی پیش بینی شده است تا خیلی از این روستاها در این پروژه جای گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی با تانکر در 50 روستای همدان

آبرسانی با تانکر در 50 روستای همدان