مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 12:522022-06-09اقتصادي

برگزاری نخستین جلسه شورای راهبردی خوشه صنعتی کفش دانسفهان


نخستین جلسه شورای راهبردی خوشه کفش دانسفهان جهت بررسی سند برنامه های سالیانه و حمایت و هماهنگی نهادهای پشتیبان در محل فرمانداری بویین زهرا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در نخستین جلسه شورای راهبردی خوشه کفش دانسفهان اظهار کرد: با توجه به نقش محوری و کلیدی خوشه های کسب و کار در نیل به اهداف سیاستهای رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی،  اقتصاد مقاومتی و صنعتی کشور، خوشه صنعتی کفش دانسفهان با هدف ساماندهی صنوف تولید کننده، برند سازی، بازاریابی، صادرات و اشتغالزایی مربوط به این کالا شکل گرفته است.

وی با اشاره به جلسه شورای راهبردی تصریح کرد: هدف از شورای راهبری خوشه کفش دانسفهان برنامه ریزی سالیانه جهت تامین مواد اولیه ذینفعان، توسعه فناوری و بهبود روش های تولید، برند سازی، توسعه بازار داخلی و خارجی، ایجاد شبکه های کسب و کار، حمایت جهت حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی، برگزاری تورهای بازدید صنعتی و دوره های آموزشی برای ذینفعان و .

به طور جدی پیگیری خواهد شد.

صفاری در ادامه افزود: در حال حاضر بیش از 120 واحد تولیدی و کارگاهی تولید کننده کفش در منطقه دانسفهان شهرستان بویین زهرا مشغول به فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جلسه شورای راهبردی خوشه صنعتی کفش دانسفهان

برگزاری نخستین جلسه شورای راهبردی خوشه صنعتی کفش دانسفهان