مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 12:272022-06-09سياسي

طرح پدافند غیرعامل به زودی به صحن مجلس می آید


نماینده اراک در مجلس با بیان اینکه طرح پدافند غیرعامل به زودی به صحن می آید، گفت: در این قانون جایگاه و ساختار پدافند غیرعامل قانون مند می شود و دستگاه ها ملزم خواهند شد که نسبت به پدافند غیرعامل توجه ویژه تری داشته باشند.

- محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با تاکید بر ضرورت تصویب هر چه سریعتر قانون پدافند غیر عامل در مجلس، گفت:  کمیسیون امنیت ملی پیشنهادات خود را آورده است و  به احتمال قوی این طرح در یکی دوهفته آینده وارد صحن علنی خواهد شد.

وی با اشاره به جزییات طرح پدافند غیرعامل، گفت: در این طرح  جایگاه و ساختار پدافند غیرعامل قانون مند می شود و هم اینکه دستگاه ها ملزم خواهند شد که نسبت به پدافند غیرعامل توجه ویژه تری داشته باشند و بخشی از اعتبارات خود را به پدافند غیر عامل جهت مقابله با هر گونه هکر و هر هک و هجومی که می تواند برای سازمان مشکل ساز باشد، اختصاص دهند.

آصفری با اشاره به وظایفی که در این طرح برای روسای سازمانها در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: این قانون موارد متعددی برای روسای سازمانها در نظر گرفته و عالی ترین مسئول که هر  سازمان را به عنوان پاسخگو در حوزه پدافند غیر عامل در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پدافند غیرعامل به زودی به صحن مجلس می آید

طرح پدافند غیرعامل به زودی به صحن مجلس می آید