مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 12:072022-06-09سياسي

طرح توسعه شهرک صنعتی مبارکه در دستور کار قرار دارد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: با توجه به سفر ریاست جمهوری طرح توسعه شهرک سه راهی مبارکه پیشنهاد و جلسات مقدماتی آن در استان انجام شده و موافقت های اولیه صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مبارکه، رسول سواری، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان صبح امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی سه راهی مبارکه اظهار کرد: با توجه به سفر ریاست جمهوری طرح توسعه شهرک سه راهی مبارکه  پیشنهاد و جلسات مقدماتی آن در استان انجام شده و موافقت های اولیه صورت گرفته است.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه افزود: در جلسه صبح امروز مسائل مختلفی برای شهرک صنعتی سه راهی مبارکه ازجمله بحث آب، استفاده از پساب تصفیه خانه شهرک صنعتی و تقاطع زیرگذر شهرک صنعتی سه راهی مبارکه که در محل آن قرار داریم، مطرح و قرار شد با تعامل مسؤولان شهرستان مبارکه و شرکت خدماتی شهرک صنعتی، تصفیه خانه تکمیلی شهرک مبارکه در ماه های پایانی امسال به بهره برداری برسد.

سواری با اشاره به زمین های صنعتی راکد و بلاتکلیف در این شهرک گفت: در این خصوص24 مورد شناسایی شده است و در آینده نزدیک کارهای حقوقی آن انجام می شود که تا اوایل سال آینده بتوانیم واگذاری پلاک های بلاتکلیف را در برنامه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه شهرک صنعتی مبارکه در دستور کار قرار دارد

طرح توسعه شهرک صنعتی مبارکه در دستور کار قرار دارد