مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 10:372022-06-09سياسي

توقف بهره برداری از جنگل های هیرکانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مسعود منصور ظهر امروز در دیدار با استاندار گیلان در سالن اجتماعات شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد:ماموریت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری؛ حفظ آب، خاک و پوشش گیاهی است که این عناصر در حفظ امنیت غذایی و حیاتی مردم تأثیر بسیاری دارند.

وی با اشاره به بازدید از مسائل حوزه جنگل ها، مراتع و آبخیرداری در سفر به گیلان گفت: با اهتمام و دقت نظر استاندار گیلان نسبت به موضوعات منابع طبیعی، شرایط این استان در زمینه میزان تعرض به جنگل ها و حفاظت از انفال نسبت به دیگر استان های کشور در ارزیابی به عمل آمده بهتر است.

رییس سازمان جنگل های کشور با اشاره به توقف بهره برداری از جنگل های هیرکانی با توجه به سپری شدن سال آخر این طرح بیان کرد: توقف بهره برداری به معنای توقف مدیریت و حفاظت از جنگل های ارزشمند هیرکانی در گیلان نیست و امیدوارم با ساز و کار بهتر در برنامه هفتم توسعه نسبت به برنامه ششم ، اقدامات اثربخشی صورت پذیرد.

منصور، با بیان اینکه حفظ آب و خاک در حوزه آبخیزداری گیلان بسیار حائز اهمیت است، افزود: طرح خروج دام از جنگل برای اجرایی شدن یا نشدن در حال آسیب شناسی دقیق است.

وی با اشاره به برنامه ها و فعالیت های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری در گیلان گفت: توسعه زراعت چوب از جمله صنوبرکاری در گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف بهره برداری از جنگل های هیرکانی

توقف بهره برداری از جنگل های هیرکانی