مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 10:372022-06-09اقتصادي

10 هزار نفر از اهالی شهر سنقر زیرپوشش شبکه جمع آوری فاضلاب مدرن قرار می گیرند


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقر و کلیایی، از آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر سنقر خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه تعداد 10 هزار شهروند در این شهر تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب مدرن قرار خواهند گرفت.

- محمدمهدی سلطانیان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقرو کلیایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از آغاز عملیات اجرایی پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر سنقر خبر داد.

وی اظهار کرد: طول کل شبکه جمع آوری فاضلاب شهر سنقر 147 کیلومتر است، با توجه به اینکه 113 کیلومتر از این میزان به صورت مدرن و 34 کیلومتر شبکه سنتی است، لذا به منظور ارتقا و توسعه شبکه مدرن فاضلاب، اجرای پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب سطح شهر سنقر به متراژ 9هزار متر در قالب 2 قرارداد در دستور کار قرار گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقرو کلیایی اعتبار این پروژه را 60 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این پروژه که شامل 9 هزار متر لوله گذاری شبکه جمع آوری فاضلاب در سایزهای 200 تا 500 میلیمتر و از نوع پلی اتیلن، اجرای تعداد 265 عدد منهول فاضلاب و نصب و استانداردسازی تعداد 700 فقره انشعاب فاضلاب است، در قالب 2 پیمان آغاز و پیش بینی می شود این پروژه ها در مدت زمان یک ساله به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار نفر از اهالی شهر سنقر زیرپوشش شبکه جمع آوری فاضلاب مدرن قرار می گیرند

10 هزار نفر از اهالی شهر سنقر زیرپوشش شبکه جمع آوری فاضلاب مدرن قرار می گیرند