مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 09:572022-06-09سياسي

بخش چاروسا جزء مناطق ویژه کمک بنیادمستضعفان قرار می گیرد


رییس بنیاد مستضعفان در سفر به قلعه رییسی گفت:بخش چاروسا جزء مناطق ویژه کمک بنیادمستضعفان قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، فتاح رییس بنیاد مستضعفان در سفر به استاندار و حضور در بخش های محروم استاندار به چاروسا سفر کرد.

استاندار استان، معاون اقتصادی استانداری، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کهگیلویه و جمعی از مدیران رییس بنیاد مستضعفان را همراهی می کند.

اولین مقصد سفر فتاح حضور در بخش چاروسا بود و حضور در دفتر امام جمعه قلعه رییسی که در این نشست مشکلات این بخش از زبان نماینده مردم در مجلس، امام جمعه و عضو شورای شهر بیان شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش چاروسا ظرفیت های بزرگی برای اشتغال زایی دارد خواستار راه اندازی بنیاد علوی در این منطقه شد.

در ادامه حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رییسی در این نشست ضمن خیر مقدم و تقدیر از حضور رییس بنیاد مستضعفان به این بخش تاکید کرد: سالهاست نماینده ولی فقیه آیت الله حسینی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار مردمی و مکتبی جناب آقای دکتر احمدزاده خواسته مردم این است که بخش چاروسا و شهر قلعه رییسی تحت حمایت نهاد مبارک بنیاد علوی قرار بگیرد و امروز که حضرتعالی به این منطقه تشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش چاروسا جزء مناطق ویژه کمک بنیادمستضعفان قرار می گیرد

بخش چاروسا جزء مناطق ویژه کمک بنیادمستضعفان قرار می گیرد