مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 09:472022-06-09حوادث

انتقال مصدومان حادثه قطار به یزد


اکنون از 86 مصدوم حادثه خروج قطار مشهد ـ یزد، یک نفر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان طبس بستری بوده که حال مساعدی دارد و 10 نفر دیگر در بخش های بیمارستان بستری هستند که هر زمان تقاضای ترخیص داشتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی اکبر رحیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جمع بندی حادثه خروج قطار مسافری مشهد- یزد نزدیک ایستگاه عباس آباد طبس که روز گذشته اتفاق افتاد، اظهار کرد: طی این حادثه 86 نفر در بیمارستان طبس بستری شده که تعداد بسیار زیادی مرخص شدند.

وی با اشاره به وضعیت محل وقوع حادثه، افزود: باز کردن مسیر ریل تا یک ساعت دیگر انجام می شود؛ این کار چند ساعتی بیشتر به طول انجامید که دلیل آن انجام اصولی کارهاست.

فرماندار ویژه شهرستان طبس با بیان اینکه برای تعیین علت دقیق حادثه کمیسیون هفت نفره در وزارت راه تشکیل شد که کار تخصصی بر روی ابعاد مختلف این حادثه صورت گیرد، اظهار کرد: در نشست جمع بندی شب گذشته که با حضور وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، به جوانب مختلف حادثه پرداخته شد و بررسی بیشتر توسط تیم کارشناسی انجام خواهد شد.

رحیمی ادامه داد: پیشنهاداتی در این نشست از سوی مسئولان استان ارائه شد تا بتوانیم حوادث پیش رو را سریع تر مدیریت کنیم؛ در هر حال نباید از یاد ببریم که اتفاقات برای وسایل نقلیه اجتناب ناپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال مصدومان حادثه قطار به یزد

انتقال مصدومان حادثه قطار به یزد