مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 09:122022-06-09اجتماعي

بورسیه تحصیلی 320 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از بهره مندی 320 دانش آموز نیازمند استان از مزایای کانون قلم چی و آموزش های رایگان کنکور طی امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با بیان اینکه امسال در مجموع 575 دانش آموز تحت حمایت این نهاد در کنکور سراسری شرکت کرده اند، اظهار کرد: با توجه به سنجش توانایی و بر اساس معدل سالانه 320 دانش آموز معدل بالای 17 بورسیه تحصیلی در کانون قلم چی و سایر کلاس های آموزشی کنکور شدند.

وی گفت: علاوه بر آموزش رایگان برای این تعداد دانش آموز کلاس های انگیزشی و کاربردی در نظر گرفته شده و هزینه اینترنت آنها نیز برای حضور در این کلاس ها رایگان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: از مجموع 575 نفر دانش آموز شرکت کننده در کنکور امسال، 294 نفر دانش آموز دختر و 281 نفر هم دانش آموز پسر هستند.

الهی راد شمار دانشجویان تحت حمایت این نهاد را 829 نفر اعلام کرد و ادامه داد: کمک هزینه شهریه برای دانشجویان تحت حمایت این نهاد از  700 تا سه میلیون تومان است که بنابر مقطع دانشگاهی متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه اکنون حدود 14 هزار دانش آموز نیازمند استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند، خاطرنشان کرد: در کنکور سال گذشته 290 نفر از دانش آموزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورسیه تحصیلی 320 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی

بورسیه تحصیلی 320 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی