مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 08:122022-06-09اقتصادي

دادستان کرمانشاه: کافی شاپ های پاتوق قماربازان پلمب شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان کرمانشاه امروز در نشست تعامل قضایی _ انتظامی، با اشاره به اجرای طرح حذف ارز ترجیحی در کشور، اظهار کرد: با توجه به وضعیت حاکم بر بازار پس از حذف ارز ترجیحی، مبارزه جدی با هرگونه احتکار و قاچاق مایحتاج ضروری مردم و اخلال گران در نظام اقتصادی کشور در تعامل با پلیس امنیت اقتصادی در دستور کار پلیس های تخصصی، کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی قرار گیرد.

وی ادامه داد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی ضمن نظارت بر فعالیت تمامی صنوف همکاری لازم با سایر رده های انتظامی و مراجع ذی ربط جهت شناسایی محل احتکار کالاهای اساسی به عمل آورند.

دادستان کرمانشاه در ادامه به وصول گزارشاتی مبنی بر فعالیت های غیرمجاز برخی کافی شاپ ها در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: متأسفانه تعدادی از کافی شاپ ها در غیر ساعات متعارف (12 شب تا ساعت 3 بامداد) فعالیت دارند و در این اماکن معمولاً شرط بندی و قمار توسط مشتریان آن ها صورت می گیرد و از طرفی چنین اماکنی پاتوق افراد اراذل و اوباش بوده که اقدام به برنامه ریزی جهت ارتکاب جرایم خشن و مهمه در سطح شهرستان کرمانشاه می کنند.

وی ادامه داد: بنابراین پلیس نظارت بر اماکن عمومی در تعامل با کلانتری ها و صنف مربوطه نسبت به توجیه و اخذ تعهد از متصدیان کافی شاپ های موصوف مبنی بر رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کرمانشاه: کافی شاپ های پاتوق قماربازان پلمب شوند

دادستان کرمانشاه: کافی شاپ های پاتوق قماربازان پلمب شوند