مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 20:222022-06-08اقتصادي

تلفات شبکه توزیع برق سمنان 6 درصد است/ 340 پروژه عمرانی برق رسانی بهره برداری شد


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه تلفات شبکه توزیع برق این استان 6 درصد است، گفت: طی سال گذشته 340 پروژه عمرانی برق رسانی با سرمایه گذاری 60 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد حسینی نژاد مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان عصر امروز در دیدار با فرماندار مهدی شهر اظهار کرد: 100 درصد شبکه فشار ضعیف روستاهای این شهرستان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی با عنوان اینکه 53 درصد انرژی مصرفی شهرستان مهدی شهر در بخش تولید استفاده می شود، گفت: از این مقدار، 42 درصد در صنعت و 11 درصد در بخش کشاورزی مصرف می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به اینکه سالانه به طور میانگین 700 مشترک به شماره اشتراک های برق شهرستان اضافه می شود، افزود: طی سال گذشته 340 پروژه عمرانی برق رسانی با سرمایه گذاری به مبلغ 60 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

حسینی نژاد با بیان اینکه تلفات شبکه توزیع برق استان سمنان 6 درصد است، گفت: نرخ انرژی تأمین نشده 67 صدم و میانگین مدت زمان خاموشی مشترکان این استان 97 صدم در روز برآورد شده که به عنوان دو شاخص مهم دیگر است که با تلاش همکاران این شرکت به دست آمده و امیدواریم همواره بتوانیم در کاهش این شاخص ها که ارتباط مستقیم با رضایت مندی مردمی دارد، موفق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات شبکه توزیع برق سمنان 6 درصد است/ 340 پروژه عمرانی برق رسانی بهره برداری شد

تلفات شبکه توزیع برق سمنان 6 درصد است/ 340 پروژه عمرانی برق رسانی بهره برداری شد