مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 18:122022-06-08سياسي

برگزیدگان جشنواره ملی کتاب خوانی رضوی در ابرکوه تجلیل شدند+ عکس


طی مراسمی با حضور امام جمعه و سایر مسئولین شهرستان ابرکوه، 65 نفر از برگزیدگان یازدهمین جشنواره ملی کتاب خوانی رضوی مورد تجلیل قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، یازدهمین دوره جشنواره ملی کتاب خوانی رضوی که از سال گذشته آغاز شده بود، در شهرستان ابرکوه و طی مراسمی با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه، نجفی رییس آموزش وپرورش، فلاح زاده معاون فرماندار و سایر مسئولین شهرستان، با معرفی برگزیدگان ه کار خود خاتمه داد.

قاسم برزگر رییس اداره کتابخانه های شهرستان ابرکوه دراین باره و در گفتگو با فارس اظهار کرد: این جشنواره در شهرستان با استقبال بسیار خوبی همراه بود و تعداد 2500 نفر در دو بخش خانوادگی و فردی در جشنواره شرکت کردند.

برزگر ادامه داد: جشنواره فوق در قالب های نقاشی، مسابقه چهارگزینه ای، شعر سرایی و تولید محتوا برگزار شد و طی آن 65 نفر از اهالی کتاب و کتاب خوانی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

حجت الاسلام حسینی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این جشنواره یک حرکت ارزشمند فرهنگی است که می تواند برای شهرستان به عنوان یک حرکت بزرگ و معیار در بخش فرهنگ محسوب شود.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: ابرکوه فرهنگستان ایران زمین است که باید خورشیدی پرفروغ در آسمان دانش و بینش و فکر و اندیشه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره ملی کتاب خوانی رضوی در ابرکوه تجلیل شدند+ عکس

برگزیدگان جشنواره ملی کتاب خوانی رضوی در ابرکوه تجلیل شدند+ عکس