مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 17:422022-06-08اقتصادي

بازسازی خط آهن زرند- سیریز پس از 50 سال/راه اندازی مجدد انبار توشه ایستگاه


مدیرکل راه آهن کرمان در سفر یکروزه به شهرستان زرند گفت: بازسازی کامل خط ریلی سیریز - زرند با اعتبار 185 میلیارد تومان به زودی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، مجید ارجونی امروز با اشاره به بازسازی خط آهن زرند اظهار کرد: با اجرای این طرح پس از گذشت حدود 50 سال خط ریلی سیریز تا زرند به صورت کامل اصلاح می شود.

وی با بیان اینکه خط سیریز به سمت زرند به دلیل قدیمی بودن نهایت سرعت 100 کیلومتر بر ساعت را تحمل می کند، اظهار داشت: با بازسازی این مسیر به طول 46 کیلومتر سبب افزایش سرعت قطار می شود مدیرکل راه آهن استان کرمان از نصب یک دستگاه ایکس ری در ایستگاه راه آهن شهرستان زرند خبر داد و گفت:  با توجه به لزوم به روزرسانی تکنولوژی های مورد استفاده و همچنین ارائه خدمات به روز در ایستگاه های مسافری، در راستای بهبود خدمات ایستگاهی، ارتقای سطح امنیت، افزایش سرعت بازرسی، یک دستگاه ایکس ری تهیه و تا یک ماه اینده در محل ورودی ایستگاه زرند نصب می شود.

وی تصریح کرد: این دستگاه با قابلیت تحلیل مواد مختلف، کلیه اشیا و اجناس داخل چمدان، جعبه و هر نوع وسیله مخفی را نشان می دهد و از ورود هر گونه، مواد و تجهیزات ممنوع به سالن ایستگاه جلوگیری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی خط آهن زرند- سیریز پس از 50 سال/راه اندازی مجدد انبار توشه ایستگاه

بازسازی خط آهن زرند- سیریز پس از 50 سال/راه اندازی مجدد انبار توشه ایستگاه