مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 16:222022-06-08اقتصادي

آغاز اجرایی شدن فاز نخست پروژه چهار خطه و بهسازی محور مرزن آباد_ کلاردشت


عملیات اجرایی پروژه چهار خطه و بهسازی قطعه اول محور مرزن آباد_کلاردشت با طول 5 کیلومتر و اعتبار 112 میلیارد تومان که 50 میلیارد آن از محل سفر ریاست جمهوری تامین شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کلاردشت؛ ظهر امروز اجرای طرح ملی چهار خطه و بهسازی محور مرزن آباد_کلاردشت با حضور مسوولان آغاز گردید.

خیرالله خادمی با اشاره به تولید 4 هزار مسکن در کل کشور گفت: تامین مقدمات و اجرای این پروژه بسیار سنگین بوده است.

خیرالله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه فاز اول این پروژه محور مرزن آباد_ کلاردشت بخاطر بار ترافیکی سنگین و حضور گردشگران هم اکنون آغاز شده است، اظهار کرد: در جهت اشتغال و رونق اقتصادی از این ظرفیت خوب استفاده کنید.

این مقام مسوول به اجرای هزار و 50 متر بخش آزاد راه اشاره کرد و گفت: مجموع آزاد راه 2هزار 700 متر است که در بخش بزرگراه و راه اصلی 6 هزار 100 کیلومتر در کشور در حال اجرا و حدود 800 کیلومتر پیمانکاری در کشور فعال هستند.

وی با بیان اینکه در کل کشور حدود 3 هزار و 300 زیر ساخت ریلی جدید در حال اجرا داریم بیان کرد: کل مسیر ریلی در کشور 14 هزار کیلومتر می باشد.

خادمی ضمن بیان اینکه با تامین منابع پیش بینی دولت حجم عظیم پروژه های زیرساخت راه کشور در حال انجام است اظهار کرو: در استان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرایی شدن فاز نخست پروژه چهار خطه و بهسازی محور مرزن آباد_ کلاردشت

آغاز اجرایی شدن فاز نخست پروژه چهار خطه و بهسازی محور مرزن آباد_ کلاردشت