مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 15:522022-06-08فناوري

ارائه تعرفه های ویژه و بسته های استثنایی همراه اول برای حجاج


با فرارسیدن موسم حج ابراهیمی، همراه اول از ارائه تعرفه های ویژه و بسته های استثنایی رومینگ بین الملل برای کاهش هزینه های ارتباطی زائران خانه خدا خبر داد.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در راستای رفاه حال و کاهش هزینه ارتباطی زائران خانه خدا، همراه اول تعرفه های ویژه و بسته های استثنایی رومینگ بین الملل را در ایام حج امسال برای استفاده در کشور عربستان ارائه کرده است.

امکان استفاده از تلفن همراه برای ارسال یا دریافت صوت، دیتا و پیامک هنگام مسافرت به خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا، با استفاده از شبکه های تلفن همراه کشور مقصد را سرویس رومینگ بین الملل می گویند و لازم است مشترکان حتما قبل از سفر با استفاده از کد دستوری ستاره 10 ستاره 2911 مربع نسبت به فعالسازی سرویس رومینگ بین الملل خود اقدام کنند.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول از تاریخ  21 خرداد تا 7 مرداد 1401 که مصادف با ایام تشرف است، می توانند برای مدیریت و کاهش هزینه های ارتباطی خود، با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول یا اپلیکیشن  همراه من  یا شماره گیری کد دستوری  ستاره 10 ستاره 29134 مربع   اقدام به خرید و فعالسازی بسته های ویژه حج کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تعرفه های ویژه و بسته های استثنایی همراه اول برای حجاج

ارائه تعرفه های ویژه و بسته های استثنایی همراه اول برای حجاج