مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 15:272022-06-08سياسي

اجرای طرح کلان آموزش قرآن و عترت برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: طرح کلان آموزش قرآن و عترت تا اواخر هفته آینده رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، لاله افتخاری، مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: مددجویان کمیته امداد ولی نعمت هستند و باید به آن ها خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: امید است با وجود همبستگی بین دستگاه ها و ارتباط با مردم برای کاهش آسیب ها در جهت دلگرم کردن بیشتر مردم به نظام برای همه خدمات ارائه شده قدم برداریم.

مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه در کمیته امداد بانوان توسط خود بانوان کمک می گیرند، یادآور شد: این اقدام کار ارزشمندی است و مراکز دیگر هم می توانند اینگونه باشند.

افتخاری ادامه داد: بانوان باید بتوانند جایی که این آسیب ها وجود دارد و کسانی که آسیب دیده هستند در بحث قوه قضاییه و قوه مجریه بتوانند مسائل خود را مطرح کنند.

وی با تأکید بر اینکه تلاش ما در کمیته امداد پیگیری گسترش فرهنگ قرآن و عترت است، افزود: در کمیته امداد با حمایت مسئولان طرح کلان آموزش قرآن و عترت برای خانواده بزرگ امداد در نظر گرفته شده و این خانواده نزدیک 6 میلیون نفر می شود و این طرح تا اواخر هفته آینده رونمایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کلان آموزش قرآن و عترت برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

اجرای طرح کلان آموزش قرآن و عترت برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)