مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 15:172022-06-08سياسي

تامین 30 دستگاه دیالیز توسط بنگاه های اقتصادی هرمزگان


بنگاه های اقتصادی مستقر این استان 30 دستگاه دیالیز مورد نیاز هرمزگان را تامین خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی ظهر امروز با همراهی احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از بخش دیالیز بیمارستان شهید محمدی بازدید و در جریان مشکلات و کمبودها قرار گرفت.

در این بازدید مدیران عامل صنایع مختلف مستقر در غرب شهر بندرعباس نیز حضور داشتند تا از نزدیک مشکلات این بخش را مشاهده و برای رفع مشکلات همکاری کنند.

  عمده مشکلات مطرح شده در این بازدید کمبود دستگاه های دیالیز و قدیمی بودن دستگاه ها، کمبود نیروی انسانی پزشک و پرستار، کمبود فضای بخش دیالیز این بیمارستان و مباحث مرتبط با تغذیه بیماران بود که رفع این مشکلات مهم ترین دغدغه بیماران، همراهان بیماران و پزشکان و پرستاران این بخش به شمار می رود.

  پس از این بازدید، جلسه برنامه ریزی برای رفع مشکلات در محل سالن جلسات بیمارستان شهید محمدی برگزار و تصمیمات لازم برای تامین تجهیزات و حل مشکل کمبود فضا اتخاذ شد.

  استاندار هرمزگان در این جلسه با اشاره به اینکه وضعیت بخش دیالیز استان مساعد نیست و باید به سرعت این وضعیت اصلاح شود، گفت: امروز با حضور در این بخش از نزدیک مشکلات بخش دیالیز احصا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 30 دستگاه دیالیز توسط بنگاه های اقتصادی هرمزگان

تامین 30 دستگاه دیالیز توسط بنگاه های اقتصادی هرمزگان