مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 14:072022-06-08اقتصادي

معاون وزیر صمت: 2000 واحد تولیدی راکد به چرخه تولید باز می گردد


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به عزم دولت برای احیای واحدهای تولیدی راکد گفت: در حال حاضر حدود 12 هزار واحد راکد در کشور وجود دارد که طی برنامه ریزی صورت گرفته امثال بیش از 2 هزار واحد به چرخه تولید باز خواهد گشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد علی رسولیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از برنامه های مورد تاکید دولت سیزدهم، احیای واحدهای تولیدی راکد در سطح کشور است که در این راستا سال گذشته 2هزار واحد به چرخه تولید بازگشت.

معاون و نماینده تام الاختیار وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در حال حاضر حدود 12 هزار واحد راکد در کشور وجود دارد که طی برنامه ریزی صورت گرفته امثال نیز بیش از 2 هزار واحد دیگر به چرخه تولید باز خواهند گشت و این آمار به زیر 10 هزار واحد خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: قدمت راکد شدن بسیاری از این واحدهای تولیدی به بیش از 7 سال می رسد لذا فرآیند احیای آن ها فرآیند پیچیده ای شده است.

رسولیان تصریح کرد: تمرکز دولت برای احیای واحدهای راکد، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است، زیرا هرجایی که سرمایه گذاران قوی به میدان آمدند، واحد راکد با سرعت بیشتری احیا شده و بازدهی بیشتری داشته است از همین رو مجموعه دولت با استفاده از ظرفیت تبصره18 و همراه کردن دستگاه قضایی و بانک ها سعی در تسریع این فرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صمت: 2000 واحد تولیدی راکد به چرخه تولید باز می گردد

معاون وزیر صمت: 2000 واحد تولیدی راکد به چرخه تولید باز می گردد