مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 13:272022-06-08سياسي

جنبش عدالتخواه دانشجویی: دسترسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی را مسدود کنید


جنبش عدالتخواه دانشجویی در واکنش به طرح صدور قطعنامه در جلسه شورای حکام در بیانیه ای تاکید کرد: مسدود کردن دسترسی های آژانس به جای محدود کردن آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جنبش عدالتخواه دانشجویی در واکنش به نشست شورای حکام و طرح قطعنامه علیه پرونده هسته ای ایران بیانیه ای صادر و بر قطع همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد.

  متن بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلَن تَرضیٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصاریٰ حَتّیٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم   امروز درحالی بحث صدور قطعنامه علیه پرونده هسته ای ایران، در شورای حکام سازمان بین المللی انرژی اتمی مطرح است که در سالیان گذشته بیشترین همکاری ها با این سازمان انجام شده و دسترسی های فراوانی، به ویژه بعد از توافق برجام داده شده است.

این اقدامات که با هدف اعتماد سازی صورت گرفته، نتایج مطلوبی را به همراه نداشته و به ابهام زدایی از پرونده هسته ای ایران کمکی نکرده است.

این اتفاقات و گزارش های آژانس و اعلام مواضع تند آقای گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی، آن هم پس از گرفتن امتیازات گسترده در جدیدترین توافق با سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران، نشان دهنده آن است که همکاری های گسترده و اقدامات داوطلبانه از سوی کشور ما نیز نتوانسته به اصلاح این روند کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش عدالتخواه دانشجویی: دسترسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی را مسدود کنید

جنبش عدالتخواه دانشجویی: دسترسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی را مسدود کنید