مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 13:232022-06-08سياسي

اهدای 176 جهیزیه به زوج های جوان در قم


مراسم اهدای 176 جهیزیه به زوج های جوان نیازمند استان قم به مناسبت دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم اهدای 176 جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به زوج های جوان نیازمند با مشارکت آستان مقدس بانوی کرامت، کمیته امداد امام خمینی(ره) و آستان قدس رضوی پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله سید محمد سعیدی، مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم و 88 نوعروس در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

امام جمعه قم در این مراسم با بیان اینکه دهه کرامت دهه شادی شیعیان و مؤمنین است گفت: در اسلام هیچ چیزی بهتر از خدمت به مردم نیست بنابراین شادی ما با کمک به محرومان، ایمان و تقوا گره خورده است.

همچنین در این مراسم محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با بیان اینکه زندگی ما با نور معنویت می تواند پایدار و با نشاط باشد، گفت: ما این آمادگی را داریم که در راستای کمک به محرومان مشاوره خانواده و مشاوره شغلی را به زوج های جوان ارائه کنیم.

وی گفت: 88 نوعروس را در این مراسم دعوت کردیم و در مجموع 176 سری جهیزیه شامل 5 قلم اصلی امروز به زوج های جوان نیازمند اهدا می شود که بخشی از آن به صورت نمادین از مقابل حرم مطهر بانوی کرامت به منازل این زوج های جوان ارسال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 176 جهیزیه به زوج های جوان در قم

اهدای 176 جهیزیه به زوج های جوان در قم