مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 12:422022-06-08سياسي

راه اندازی پویش «غدیر، عهدی با مهدی» به همت مسجد مقدس جمکران


معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه ایام غدیر بهترین فرصت برای تجدید پیمان با وارث غدیر، یعنی امام زمان(ع) است، گفت: به همین مناسبت برگزاری پویش همگانی قرائت دعای عهد با عنوان «غدیر، - حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسین آبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه غدیر بزرگترین عید اسلام است و نام های مختلفی دارد، اظهار کرد: یکی از نام های عید غدیر، روز عهد است.

یعنی روزی که مسلمانان باید با مقام امامت تجدید عهد کنند و با مولای خود دست بیعت و یاری بدهند.

وی با تاکید بر اینکه ایام غدیر بهترین فرصت برای تجدید پیمان با وارث غدیر، یعنی امام زمان (ع) است، گفت: به همین مناسبت معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران به برگزاری پویش همگانی قرائت دعای عهد اقدام کرده است.

در این پویش که غدیر، عهدی با مهدی نام دارد مخاطبان دعوت می شوند تا چهل روز مانده به عید غدیر، هر صبح دعای شریف عهد را قرائت و به این ترتیب با وارث غدیر تجدید پیمان کنند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران به جزییات این پویش اشاره و ابراز کرد: این پویش از پنجشنبه 19 خرداد آغاز می شود و تا عید غدیر (27 تیرماه) به مدت چهل روز ادامه خواهد داشت.

شرکت در این پویش نیازی به ثبت نام ندارد و برای هر چه بهتر برگزار شدن این پویش، محصولاتی در صفحات مجازی مسجد مقدس جمکران به نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش «غدیر، عهدی با مهدی» به همت مسجد مقدس جمکران

راه اندازی پویش «غدیر، عهدی با مهدی» به همت مسجد مقدس جمکران