مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 12:172022-06-08اجتماعي

افت تحصیلی دانش آموزان در همدان جبران می شود/ فعالیت 100 پایگاه


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان از فعالیت 100 پایگاه تابستانی برای جبران افت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی خبر داد.

- معصومه خدابنده لو در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی در استان اظهار کرد: پیش بینی می شود امسال 34 هزار و 500 نفر دانش آموز پایه اول ثبت نام در استان کنند.

وی بیان کرد: ثبت نام این دانش آموزان از روز گذشته 16 خردادماه آغاز شده و البته پایانی ندارد و حتی تا مهرماه هم مدیر موظف به ثبت نام است اما طبق دستورالعمل موجود تاکید به ثبت نام تا 31 مردادماه است که کلاس بندی و سایر اقدامات به موقع انجام شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان با توصیه به خانواده ها در اقدام به موقع نسبت به ثبت نام دانش آموزان پایه اول تا اینکه تا پایان مرداد آمار قطعی به دست آید افزود: تعدادی از دانش آموزان امسال نیز ممکن است تکرار پایه داشته باشند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی شده افت تحصیلی دانش آموزانی دارای مشکل یادگیری در ایام تابستان رفع شود و هنوز نمی توانیم پیش بینی دقیقی از تعداد افرادی که ممکن است تکرار پایه داشته باشند، داشته باشیم.

خدابنده لو تاکید کرد: از آنجا که سال تحصیلی امسال آموزش ها حضوری و مجازی بود، برای دانش آموزانی که فقر یادگیری داشتند، برنامه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت تحصیلی دانش آموزان در همدان جبران می شود/ فعالیت 100 پایگاه

افت تحصیلی دانش آموزان در همدان جبران می شود/ فعالیت 100 پایگاه