مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 12:122022-06-08ورزشي

سیرجان کاندیدای میزبانی مسابقات جهانی کونگ فو


شهرستان سیرجان به همراه چهار استان دیگر کشور از جمله فارس، خوزستان، کرمانشاه و منطقه کیش برای میزبانی مسابقات جهانی کونگ فوتوآ به رقابت می پردازند و نماینده فدراسیون جهانی تای برای بررسی زیرساخت ها به سیرجان سفر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، اعضای فدراسیون کونگ فو و نماینده فدراسیون جهانی تای به منظور بررسی امکانات و ظرفیت های شهرستان سیرجان برای میزبان یکی از مهمترین مسابقات در سطح جهان یعنی کونگ فو به این شهرستان سفر کردند.

در این مراسم که با حضور فرماندار، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و مسئولان ورزشی شهرستان سیرجان و استان کرمان به میزبانی باشگاه گل گهر برگزار شد، سعید عمرانی معاون دادستان کل کشور و عضو هیأت رییسه فدراسیون کونگ فو تو آ در گفتگویی اختصاصی با فارس اظهار کرد: ضمن خرسندی از حضور در این شهرستان امیدواریم بتوانیم مسابقات رزمی در سطح جهانی در این شهرستان سیرجان برگزار کنیم و باشگاه گل گهر سیرجان دارای امکانات بسیار خوبی ست و فضاها و سالن های قابل قبولی دارد.

وی افزود: در مسابقات جهانی کو نگ فو نمایندگانی از 60 کشور جهان در این مسابقات حضور خواهند داشت و امیدواریم که این اتفاق خوب در استان کرمان و شهرستان سیرجان رقم بخورد و به افتخارات قبلی این استان و شهرستان بیفزاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیرجان کاندیدای میزبانی مسابقات جهانی کونگ فو

سیرجان کاندیدای میزبانی مسابقات جهانی کونگ فو