مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 10:582022-06-08بين الملل

آماده باش الجزائر برای مقابله با هرگونه غافلگیری در مرز مغرب


ارتش الجزائر با هدف مقابله با تحولات بالقوه غافلگیرکننده در مرز با مغرب، سومین رزمایش نظامی خود را طی سه هفته اخیر انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش الجزائر روز گذشته (سه شنبه، 7 ژوئن)، مانورهای نظامی را در منطقه تندوف واقع در نزدیکی مرز با مغرب انجام داد که سومین مانور نظامی در چند هفته اخیر است و این اقدام تنها چند روز پیش از آغاز رزمایش های شیر آفریقا که قرار است با مشارکت نیروهای آمریکایی، مغربی و چند کشور دیگر آغاز شود،  صورت می گیرد.

در سال 2007 اولین دور از مانورهای شیر آفریقا بین مغرب و ایالات متحده با مشارکت کشورهای اروپایی و آفریقایی آغاز شد و این رزمایش هر ساله انجام می شود.

سرتیپ السعید شنقریحه رییس ستاد مشترک ارتش الجزائر، دوشنبه شب وارد منطقه تندوف در مجاورت مرز مغرب، جایی که رهبری جبهه پولیساریو و ده ها هزار نفر از ساکنان صحرای غربی حضور دارند، شد تا بر رزمایش های نظامی شبانه و تاکتیکی نظارت کند.

روزنامه الشروق الجزائر در شماره روز گذشته خود نوشت که این رزمایش ها که محدود به زمان بوده، یک رزمایش نظامی دقیق با هدف شبیه سازی رویارویی های نظامی در شب و در شرایط نزدیک به واقعیت و آموزش فرماندهان در سطوح مختلف برای آماده سازی، سازماندهی نبرد شبانه و کسب تجربه فرماندهان در کنترل یگان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش الجزائر برای مقابله با هرگونه غافلگیری در مرز مغرب

آماده باش الجزائر برای مقابله با هرگونه غافلگیری در مرز مغرب