مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 10:522022-06-08سياسي

هدف تحریم های آمریکا فشار حداکثری بر معیشت مردم است


جانشین معاونت سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی آجا گفت: تنها هدف تحریم های آمریکا تأثیر فشار حداکثری بر معیشت مردم بود تا نارضایتی آن ها را برانگیزد و آن ها را به اعتراضات خیابانی و سرنگونی رژیم کنونی تشویق کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، همزمان با دهه کرامت نخستین گردهمایی و همایش سیاسی فرماندهان و مسئولان یگان های مستقر در استان خراسان جنوبی در تالار میلاد مرکز آموزش 04 امام رضا(ع) بیرجند برگزار شد.

حجت الاسلام پرورش معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی پدافند خاتم الانبیا ء(ص) نزاجا ملت ایران را الگو و نمونه مجاهدت و فداکاری و بیداری در میان همه ملت ها معرفی کرد و گفت: راهبرد ملت ایران برای مقابله با دشمن باید مقاومت فعال و هوشمند و اتکا به خداوند باشد.

وی با اشاره به ابعاد مهم جهاد تبیین، تصریح کرد: جهاد تبیین فقط به امور سیاسی مربوط نمی شود و موضوعات اعتقادی را هم در بر می گیرد لذا جهاد تبیین، یک جهاد ریشه ای است.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی پدافند خاتم الانبیاء(ص) نراجا خاطرنشان کرد: دشمن می داند که اگر کسی انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار دهد هیچ چیز از اسلام باقی نخواهد ماند و این موضوع بسیار مهمی است که با چالش های ذهنی مردم جهاد تبیین را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف تحریم های آمریکا فشار حداکثری بر معیشت مردم است

هدف تحریم های آمریکا فشار حداکثری بر معیشت مردم است