مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 10:372022-06-08اقتصادي

18 تن برنج در یکی از انبارهای لاهیجان کشف شد


فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف انبار احتکار برنج در یکی از روستاهای لاهیجان خبر داد و گفت:مأموران انتظامی با هماهنگی قضایی به همراه نمایندگان اداره صمت و تعزیرات حکومتی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزاله ملکی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی انتظامی با هرگونه احتکار کالا به شدت برخورد می کند، اظهار کرد: با توجه به حذف ارز ترجیحی و افزایش قیمت برخی از کالاها، عده ای سودجو با سوءاستفاده از همین امر بعضا  شروع به  احنکار محصولات خود می کنند که باید با آنان به شدت برخورد کرد.

وی با اشاره به تأثیر منفی و مخرب احتکار کالا در جامعه گفت: احتکار کالا و ارزاق عمومی و عدم ارائه آن ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می کند به این منظور نیروی انتظامی با فعالیت های اقتصادی غیرقانونی به صورت قاطع و قانونی برخورد می کند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف انبار احتکار برنج در یکی از روستاهای لاهیجان خبر داد و افزود: مأموران انتظامی با هماهنگی قضایی به همراه نمایندگان اداره صمت و تعزیرات حکومتی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند که پس از بررسی های لازم  18 تن برنج احتکار شده با ارزش ریالی 10 میلیارد ریال کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 تن برنج در یکی از انبارهای لاهیجان کشف شد

18 تن برنج در یکی از انبارهای لاهیجان کشف شد