مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 10:022022-06-08اجتماعي

برگزاری پویش «مهر حرم» در مریانج/ تأمین مصالح توسعه حرم امام حسین(ع)


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر مریانج با اشاره به برگزاری پویش «مهر حرم» در شهر مریانج به منظور کمک به ساخت و توسعه حرم امام حسین(ع) گفت: - نادر پورسبزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به راه اندازی پویش مهر حرم در شهر مریانج، اظهار کرد: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در شهر مریانج به منظور مشارکت توسعه حرم امام حسین(ع) و ساخت صحن عقیله بنی‎هاشم(س) درصدد است در قالب این پویش کمک‎های مردمی را راهی کربلا کند.

وی با بیان اینکه در این پویش هر خانواده می تواند یک کیسه سیمان و گچ را برای استفاده در صحن عقیله بنی‎هاشم(س) در راستای طرح توسعه حرم امام حسین(ع)، تأمین کنند بیان کرد: پیش بینی ما برای جمع‎آوری کمک‎های مردمی 3 هزار کیسه است که با استقبال بسیار گسترده شهروندان همراه شده است و قطعاً این تعداد افزایش پیدا خواهد کرد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر مریانج افزود: سعی ما در مجموعه ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهر مریانج بر این است که در کوتاه‏ ترین زمان ممکن، این کیسه‎های سیمان و گچ از خیرین جمع‏ آوری و طی مراسمی در شهر مریانج، راهی شهر کربلا شود.

وی تأکید کرد: خوشبختانه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر مریانج، با همراهی و کمک خیرین و شهروندان، تاکنون در راستای توسعه و بازسازی حرمین شریفین ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش «مهر حرم» در مریانج/ تأمین مصالح توسعه حرم امام حسین(ع)

برگزاری پویش «مهر حرم» در مریانج/ تأمین مصالح توسعه حرم امام حسین(ع)