مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 09:472022-06-08اقتصادي

ارائه 659 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به 205 طرح کشاورزی در استان قزوین


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 205 طرح در حوزه های مختلف کشاورزی برای دریافت تسهیلات بند الف تبصره 18 به مبلغ 659 میلیارد تومان به بانک های استان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا تبسمی اظهار کرد: طرح های کشاورزی به بانک های کشاورزی، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید معرفی شده اند.

وی اضافه کرد: از طرح های معرفی شده 117 مورد به مبلغ 203 میلیارد تومان در حوزه پرورش دام و طیور و زنبور عسل، 59 طرح به مبلغ 325 میلیارد تومان در حوزه محصولات گلخانه ای و باغی، 18 طرح به مبلغ هفت میلیارد تومان در حوزه فعالیتهای آب و خاک، چهار طرح به مبلغ 80 میلیارد تومان در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی و هفت طرح به مبلغ 45 میلیارد تومان به حوزه تولید شیلات و آبزیان و خدمات توسعه کسب و کارهای کشاورزی بوده است.

تبسمی ادامه داد: هدف از اعطای این تسهیلات، افزایش تولید، ایجاد فرصت های شغلی و تثبیت اشتغال به منظور استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی نیمه تمام، نیمه فعال و غیر فعال راکد و بلاتکلیف در قالب توسعه و تکمیل است.

وی بیان کرد: تزریق سرمایه در گردش بر مبنای 10 رسته فعالیت های اولویت دار بخش کشاورزی شامل گلخانه، محصولات باغی، شیلات و آبزیان، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، پرورش و فراوری دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 659 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به 205 طرح کشاورزی در استان قزوین

ارائه 659 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به 205 طرح کشاورزی در استان قزوین