مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 09:422022-06-08سياسي

ثبت نام بیش از 19 هزار مهندس برای شرکت در آزمون دریافت پروانه


سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با توجه به ثبت نام های به عمل آمده در سطح استان اصفهان19 هزار و 619 نفر در آزمون ورود به حرفه تیر و شهریور 1401 به رقابت می پردازند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ عمار شهیر سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: ثبت نام آزمون های ورود به حرفه در ادیبهشت ماه سال جاری برگزار شد که تعداد 19 هزار و 619 نفر در استان اصفهان برای دریافت پروانه اشتغال به کار اقدام به ثبت نام کردند.

   وی افزود: از این تعداد 19 هزار و 140 نفر متقاضی شرکت در آزمون رشته های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران صلاحیت های(نظارت، محاسبات، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تاسیسات مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)،   تاسیسات برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک بودند.

   سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: در این استان 97 نفر برای رشته های کاردانی شامل معماری، عمران، شهرسازی، نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 19 هزار مهندس برای شرکت در آزمون دریافت پروانه

ثبت نام بیش از 19 هزار مهندس برای شرکت در آزمون دریافت پروانه