مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 09:222022-06-08سياسي

رفع مشکل 226 واحد تولیدی در البرز با حمایت دستگاه قضایی


در سال گذشته حدود 375 مورد درخواست از سوی فعالان حوزه تولید به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز واصل شد، در این میان بالغ بر 226 مورد مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی بود که بر اساس مشکلات طرح شده نیاز به اقدامات حقوقی و قضایی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، شامگاه سه شنبه در هشتاد و ششمین جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان که با حضور استاندار، رییس اتاق بازرگانی البرز و جمعی از مسؤولان دستگاه های اجرایی و فعالان بخش خصوصی در محل اتاق برگزار شد، گفت: امسال نیز از سوی مقام معظم رهبری شعار سال بر مبنای مسائل اقتصادی انتخاب شد، ما نیز باید به این مهم توجه داشته باشیم که اقدامات عملیاتی لازم برای تحقق شعار سال صورت گیرد.

وی ادامه داد: در ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصادی مقاومتی در سطح قوه قضاییه و همچنین تمامی استان های کشور مسائل مرتبط به حوزه اقتصاد دنبال می شود .

رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه در قوه قضاییه برای تحقق شعار امسال برنامه های متعددی صورت گرفته است، گفت: امسال در کنار اجرای سند تحول قضایی از سوی ریاست قوه قضاییه 15 راهبرد برای تعالی این مجموعه مدنظر قرار داده شد که 4 مورد به طور مستقیم یا غیر مستقیم در راستای حمایت از تولید، اشتغال و کارآفرینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل 226 واحد تولیدی در البرز با حمایت دستگاه قضایی

رفع مشکل 226 واحد تولیدی در البرز با حمایت دستگاه قضایی