مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 09:122022-06-08فرهنگي

برگزاری کارگاه های تولید زنده صنایع دستی در کرمان


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از برگزاری کارگاه های تولید زنده صنایع دستی در تاریخ های 25 و 26 خرداد ماه سال جاری در کاروانسرای گنجعلیخان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، کاظم حسین زاده با اشاره به 20 خردادماه، روز جهانی صنایع دستی اظهار کرد: این کارگاه های تولید زنده که به صورت آموزشی و تخصصی برگزار می شود در رشته های نقاشی ایرانی و قلم زنی روی مس خواهد بود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان افزود: از تمامی هنرمندان و اساتید فعال در زمینه رشته نقاشی ایرانی اعم از نگارگری، گل و مرغ، تذهیب، تشعیر، نقاشی قهوه خانه ای و … و رشته قلم زنی مس شامل قلم زنی به سبک کرمان، ریز قلم، جُنده کاری دعوت می شود در این کارگاه ها حضور یابند.

حسین زاده بیان کرد: علاقه مندان برای راستی آزمایی و گزینش میزان مهارت در رشته های مذکور می توانند حداکثر تا روز پنجشنبه 19 خردادماه جاری رزومه و مستندات سوابق هنری خود را به همراه نامه درخواست از طریق شماره واتساپ 09133426891برای رشته نقاشی ایرانی و شماره 09356418605 برای رشته قلم زنی مس ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: اسامی افراد واجد شرایط و پذیرفته شده در روز شنبه 21 خردادماه توسط مدیر گروه های مربوطه اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه های تولید زنده صنایع دستی در کرمان

برگزاری کارگاه های تولید زنده صنایع دستی در کرمان