مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 08:522022-06-08سياسي

قطع برق در واحدهای صنعتی با برنامه ریزی صورت بگیرد


رییس اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر ضرورت اعمال خاموشی با برنامه در سطح صنایع استان گفت: با برنامه ریزی لازم در این زمینه از ضربه به تولید جلوگیری می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، پرهام رضایی در هشتاد و ششمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز که با حضور استاندار، رییس کل دادگستری استان و نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی همراه بود، گفت: با توجه به ماموریت اتاق بازرگانی این مجموعه به عنوان پل ارتباطی میان بخش خصوصی و دولت فعالیت می کند و در این راستا با عمل به فرامین مقام معظم رهبری به دنبال تحقق شعار سال و فرصت سازی برای فعالان اقتصادی است.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی به دنبال ایجاد بستر مناسب برای تقویت اقتصاد استان در قالب میزبانی از هیات های تجاری است، گفت: اعزام و میزبانی هیات های خارجی تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا بیش از دو سال است که متوقف شده اما اتاق بازرگانی البرز با توجه به تمایل کشورهای خارجی برای توسعه مراودات با ایران فرصت حضور تجار خارجی در این استان را فراهم کرده است.

رییس اتاق بازرگانی البرز و دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان افزود: در این راستا دو هیات بلند پایه از ابتدای سال جاری به البرز آمده و جلسات B2B در حوزه هایی مانند صنایع دارویی، غذایی و شیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق در واحدهای صنعتی با برنامه ریزی صورت بگیرد

قطع برق در واحدهای صنعتی با برنامه ریزی صورت بگیرد