مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 08:172022-06-08حوادث

اعزام مسافران قطار حادثه دیده به طبس / انتقال مسافران به یزد با اتوبوس


پس از اعزام قطار فوق العاده مسافری، در حال حاضر مسافران قطار حادثه دیده مشهد-یزد سوار بر این قطار شده اند و در حال اعزام به ایستگاه راه آهن طبس هستند.

- میرحسن موسوی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت مسافران پس از حادثه قطار مسافری مشهد ـ یزد در بلاک عباس آباد ـ ریزو منطقه طبس اظهار داشت: پس از اعزام قطار فوق العاده مسافری در حال حاضر مسافران قطار حادثه دیده سوار بر این قطار شده اند و در حال اعزام به ایستگاه راه آهن طبس هستند.

وی افزود: همچنین هماهنگ شده است که اتوبوس هایی در ایستگاه راه آهن طبس مستقر شده اند و بلافاصله پس از رسیدن مسافران این افراد را به مقصدشان یعنی شهر یزد جابه جا می کنند.

معاون مسافری راه آهن درباره این قطار حادثه دیده گفت: این قطار واگن خواب کوپه ای متعلق به یکی از شرکت های ریلی بوده است، در این حادثه 5 واگن از ریل خارج شد و متأسفانه منجر به جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از مسافران شده است.

وی درباره آمار دقیق جانباختگان و مصدومان این سانحه گفت: این آمار طبق اطلاعات اورژانس اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس بر اساس اطلاعات اولیه حدود ساعت 05:30 صبح امروز هنگام عبور قطار مسافری مشهد ـ یزد در بلاک عباس آباد ـ ریزو در منطقه طبس 5 واگن مسافری از خط خارج شد که به دلیل برخورد با بیل مکانیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام مسافران قطار حادثه دیده به طبس / انتقال مسافران به یزد با اتوبوس

اعزام مسافران قطار حادثه دیده به طبس / انتقال مسافران به یزد با اتوبوس