مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 08:072022-06-08سياسي

قاضی زاده: تنها 19 درصد قوانین در حوزه ایثارگران اجرا می شود


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در سفرهای استانی دولت یکی از بیشترین مراجعات به میز خدمت بنیاد است و بسیاری از درخواست ها مربوط به استخدام فرزندان ایثارگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یکصد و چهل و چهارمین نشست شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران روز سه شنبه 17 خردادماه با حضور سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و میثم لطیفی رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار شد.

در این نشست قاضی زاده هاشمی اظهارداشت: رییس سازمان امور اداری و استخدامی به صورت ذاتی دغدغه ایثار و شهادت دارند و تنها معاون رییس جمهوری هستند که از خانواده معظم شهدا بوده و با خانواده شهدا و ایثارگران به صورت مستمر هر هفته ملاقات دارند که به دلیل مبنای اعتقادی قوی ایشان است و امیدوار هستیم که در دوره مدیریت ایشان، شاهد انقلابی از نظر کمیت و کیفیت در بدنه دولت باشیم، زیرا نیروی انسانی سرآغاز اقدامات مهم است و اگر به اهمیت آن توجه نشود، سایر اقدامات و اصلاحات در ساختارها بی فایده است.

وی افزود: نیروی انسانی باید وارد دولت شود که رفتار انقلابی داشته باشد و حضور ایثارگران در دستگاه های اجرایی تضمینی برای آینده انقلاب و موفقیت دولت است و ایثارگران حرکت سازمان ها را در مسیر انقلاب قرار می دهند و سازمان ها را انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده: تنها 19 درصد قوانین در حوزه ایثارگران اجرا می شود

قاضی زاده: تنها 19 درصد قوانین در حوزه ایثارگران اجرا می شود